top of page
Image by Nick Morrison

Kontrola a nastavení měřících nástrojů webu již od 3 000 kč

Pokud chcete, aby váš web i reklamní kampaně byly efektivní, je nezbytné mít správně nastavené a propojené měřící nástroje.

U spousty webů a e-shopů je většina těchto nástrojů nastavena jen zčásti, nebo vůbec. Kvůli tomu daný projekt přichází o spousty užitečných dat a možností, jak celkový výkon webu a reklamy vylepšit.

Jedině pokud budete disponovat důležitými daty o návštěvnících vašeho webu a zákaznících, budete schopni na ně cílit efektivní reklamy a nabízet jim přesně to, co v danou chvíli potřebují.

Co jsou měřící nástroje a proč je nutné je na webu mít?

Měřící nástroje jsou kódy, které měří návštěvnost a sbírají důležité informace o návštěvnících vašeho webu.

Díky datům získaným z měřících nástrojů můžete připravovat reklamy šité návštěvníkům na míru a své kampaně přesně cílit. Obojí je základem reklamy, která funguje.

Jak probíhá audit webu a nastavení měřících nástrojů?

GA4 = důležitá změna roku 2023!

Hojně využívaný nástroj pro sběr dat Google Universal Analytics přestane v červenci 2023 sbírat data, a tak je do té doby nutné co nejdřív přejít na novější verzi Google Analytics 4. Jste na tuto novinku roku 2023 připraveni?

 

S přechodem na Google Analytics 4 vám ochotně pomůžeme, nastavíme důležité měřící funkce a zajistíme tak, abyste nepřicházeli o důležitá data ze svého webu.

Logo Google Analytics
Laptop s otevřeným programem na analýzu a výsledky PPC kampaní

PPC kampaně

Dostanou na váš web rychle a levně relevantní návštěvníky.

Výsledky z reklamních kampaní spolu s grafema mírou CTR

Meta Ads

Pomohou vám oslovit nové i stávající zákazníky na sociálních sítích.

bottom of page