Kontrola a nastavení měřících nástrojů webu již od 3 000 kč
Pokud chcete, aby váš web i reklamní kampaně byly efektivní, je nezbytné mít správně nastavené a propojené měřící nástroje.
U spousty webů a e-shopů je většina těchto nástrojů nastavena jen zčásti, nebo vůbec. Kvůli tomu daný projekt přichází o spousty užitečných dat a možností, jak celkový výkon webu a reklamy vylepšit.
Jedině pokud budete disponovat důležitými daty o návštěvnících vašeho webu a zákaznících, budete schopni na ně cílit efektivní reklamy a nabízet jim přesně to, co v danou chvíli potřebují.
Co jsou měřící nástroje a proč je nutné je na webu mít?
Měřící nástroje jsou kódy, které měří návštěvnost a sbírají důležité informace o návštěvnících vašeho webu.
Díky datům získaným z měřících nástrojů můžete připravovat reklamy šité návštěvníkům na míru a své kampaně přesně cílit. Obojí je základem reklamy, která funguje.
Jak probíhá audit webu a nastavení měřících nástrojů?
GA4 = důležitá změna roku 2023!
Hojně využívaný nástroj pro sběr dat Google Universal Analytics přestane v červenci 2023 sbírat data, a tak je do té doby nutné co nejdřív přejít na novější verzi Google Analytics 4. Jste na tuto novinku roku 2023 připraveni?
S přechodem na Google Analytics 4 vám ochotně pomůžeme, nastavíme důležité měřící funkce a zajistíme tak, abyste nepřicházeli o důležitá data ze svého webu.