
Webová analytika a nastavení měřících nástrojů
Pokud chcete, aby váš web i reklamní kampaně byly opravdu efektivní, je nezbytné mít správně nastavené a propojené měřicí a analytické nástroje.
U řady webů a e-shopů je většina těchto nástrojů nastavena jen zčásti, nebo vůbec. Kvůli tomu daný projekt přichází o spoustu cenných dat a příležitostí, jak pomocí webové analytiky zlepšit celkový výkon webu i reklamních kampaní.
Pouze pokud budete mít k dispozici důležitá data o návštěvnících vašeho webu a zákaznících, budete schopni vytvářet cílené a výkonné reklamy a nabízet lidem přesně to, co v daný moment potřebují.

Co jsou měřící a analytické nástroje a proč je nutné je na webu mít?
Analytické nástroje jsou kódy, které měří návštěvnost a sbírají důležité informace o návštěvnících vašeho webu.
Díky datům získaným z měřících a analytických nástrojů můžete připravovat reklamy šité návštěvníkům na míru a své kampaně přesně cílit. Obojí je základem reklamy, která funguje.
Jak probíhá nastavení webové analytiky a měřících nástrojů?

GA4 = důležitá změna roku 2023!
Hojně využívaný nástroj pro sběr dat Google Universal Analytics přestane v červenci 2023 sbírat data, a tak je do té doby nutné co nejdřív přejít na novější verzi Google Analytics 4. Jste na tuto novinku roku 2023 připraveni?
S přechodem na Google Analytics 4 vám ochotně pomůžeme, nastavíme důležité měřící funkce a zajistíme tak, abyste nepřicházeli o důležitá data ze svého webu.
