top of page

Zelený marketing

Zaměřujeme se na udržitelné a společensky odpovědné značky

Zelený marketing můžeme chápat zaprvé jako odpověď na zájem spotřebitelů o udržitelnost a ochranu životního prostředí, a zadruhé jako způsob propagace produktů či služeb s důrazem na jejich ekologický aspekt. Pro nás v Marion Marketingu je udržitelnost jedním z nejdůležitějších témat a jsme rádi, že spousta firem či podnikatelům to vidí stejně. Zaměřujeme se tedy na spolupráci s udržitelnými a společensky odpovědnými značkami. Pokud vám na životním prostředí záleží stejně jako nám, obraťte se na nás jakožto na speciality na zelený marketing. Vaše produkty či služby nabídneme zákazníkům a klientům, kteří vaši odpovědnost vůči přírodě i společnosti ocení.

Jak vypadá zelený marketing v Marion Marketingu v praxi?

  • Nemáme žádné kanceláře, a tak šetříme uhlíkovou stopu za kancelářskou budovu, dopravu kolegů i nadbytečné produkty.

  • Jsme 100% digitální, a tak nepoužíváme papír. Smlouvy podepisujeme elektronicky a v digitální podobě vedeme i účetnictví.

  • Nikdy nediskriminujeme! Třetina našich kolegyň jsou maminky na mateřské dovolené, kterým umožňujeme, aby si práci zorganizovaly v souladu s péčí o děti.

  • Své dodavatele si vybíráme s ohledem na jejich přístup k udržitelnosti. Máme skvělé kontakty například na ekologická papírnictví a obaly. 

  • Nekupujeme hmotné vánoční dárky pro naše klienty. Namísto toho jejich jménem každoročně podpoříme vybranou nadaci.

Naše cesta za udržitelnými klienty

Martina Scheiner, zakladatelka Marion Marketingu, se o udržitelnost zajímá celý život. Není tedy překvapením, že vyhledává značky, společnosti, nadace a neziskovky, v jejichž činnosti se odráží kladný vztah k přírodě. Právě Martina má u nás nejvíce zkušeností se spoluprací s firmami, kterým stejně jako jí záleží na životním prostředí i společenské odpovědnosti. S většinou našich klientů nás tak spojuje snaha o udržitelné podnikání.

 

Pokud máte i vy udržitelnou značku a chcete pomoci s marketingem, jste tu správně! I u nás hraje toto téma mimořádně důležitou roli, a tak budeme na stejné vlně, což je základem úspěšné spolupráce!

Nadace a neziskovky

logo EDUin
logo KKFF
logo Melodio nadační fond
logo Digitální zdraví dětí
Logo Linka bezpečí
bottom of page