top of page

Komentář - Hospodářské noviny

  • Obrázek autora: Martina Scheiner
    Martina Scheiner
  • 29. 8. 2024
  • Minut čtení: 1

Aktualizováno: 23. 11. 2024

Poslední dny médii i veřejností rezonuje velká kauza mladých influencerek a jejich nevhodného chování. Jaký má dopad nevhodné chování či názory influencerů na jejich příjmy ze spoluprací se značkami? A jak se k tomu staví samotné firmy? Mohou v podobných případech rozvázat s influencerem spolupráci? A jak tomu lze předejít? Na toto téma odpovídala Martina Scheiner v článku pro Hospodářské noviny.



Screenshot z novinového článku
Komentář Martiny Scheiner do HN.cz

Související příspěvky

Zobrazit vše
Mini pozadí duha
Kristýna B. Lagardere

"Velice profesionální a spolehlivá agentura. Připravili pro nás školení na míru, které mělo velký úspěch. Splnilo to vše - obsah, profesionalita a lidský přístup, který zajistil, že se posluchači u prezentace nejen něco dozvěděli, ale měli velmi příjemné dopoledne. Agenturu velice doporučuji jak na konzultace, tak i na školení pro týmy či jednotlivce."

Lagardère Travel Retail – Kristýna Bogolová

Adresa

V korytech 3155/23

Záběhlice, 106 00 Praha 10

Otevřeno: všední dny 9-17h

Kontakty

+ 420 602 864 895

info@marionmarketing.cz

Mgr. Martina Scheiner, jednatelka

Sociální sítě

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

Důležité

Obchodní podmínky

DIČ: CZ28467281

IČ: 28467281

Viděli jste nás:

Četli jste o nás v Hospodářských Novinách
Četli jste o nás na iDnes a v Mladé Frontě
Slyšeli jste o nás na Nova

© MARION MARKETING s.r.o. 2025

bottom of page