top of page

Komentář do HN.cz - nová pravidla pro influencery

  • Obrázek autora: Martina Scheiner
    Martina Scheiner
  • 22. 11. 2024
  • Minut čtení: 1

Od listopadu 2024 vstoupila v platnost novela audiovizuálního zákona, která zavádí povinnost evidence pro video tvůrce, jako jsou influenceři, vloggeři či streameři. Cílem je zvýšit transparentnost a regulaci audiovizuálního obsahu na sociálních sítích a dalších platformách.


Tato změna je součástí implementace evropské směrnice o audiovizuálních mediálních službách (AVMS) a reaguje na rostoucí vliv digitálních médií na spotřebitele. Jenže je kolem ní momentálně více dotazů a nejasností. Proto nás oslovili z Hospodářských novin, abychom dali vyjádření a náš názor na tuto velkou novinku. Celý článek ze dne 22.11.2024 z HN.cz si můžete přečíst ZDE.


Screenshot novinového článku
Komentář Martiny Scheiner k nové evidenci influencerů

Pozadí na popup NL

REFERENCE OD KLIENTŮ

SAYU zakladatelky

S dlouhodobou spoluprací s dámami z Marion Marketingu jsme nadmíru spokojení. Oceňujeme především skvělý přístup, příjemnou a rychlou komunikaci, spolehlivost, přínos nových nápadů a viditelné výsledky. Děkujeme! <3

Tým SAYU - menstruační kalhotky

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Pro nezávaznou konzultaci vyplňte tento formulář a my se vám co nejdříve ozveme.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Děkujeme za odeslání formuláře, brzy se vám ozveme!

​​Tel: +420 602 864 895

info@marionmarketing.cz

Pracovní hodiny: ve všední dny 9-17h

IČ: 28467281 / DIČ: CZ28467281

V korytech 3155/23

Záběhlice, 106 00 Praha 10

Četli jste o nás v Hospodářských Novinách
Slyšeli jste o nás na Nova
Četli jste o nás na iDnes a v Mladé Frontě

JSME PARTNERY:

© MARION MARKETING s.r.o. 2025

bottom of page