Vyhledat

Proč je v době (post)covidové nezbytné být online?

Poslední roky bohužel přinesly spoustu negativního, ale online svět zaznamenal růst a obrovskou proměnu. Lidé se – ať už povinně nebo dobrovolně – drželi doma a zvykli si být spojení se světem online více než kdy jindy. To přineslo obrovský nárůst online nakupování a s tím spojené potřeby budovat značku i jinak než offline. Abyste byli mezi ostatními vidět, bez online nástrojů už se neobejdete. Jak na to?

Proč je v době (post)covidové nezbytné být online?
Proč je v době (post)covidové nezbytné být online?

Ujistěte se, že jste online všude, kde být můžete

Ano, účet na Instagramu a Facebooku má dnes každý. V tom případě se ale potřebujete odlišit dalším způsobem!

  • Sociální sítě, které už máte, byste měli mít sladěné vizuálně, textově, publikovat pravidelně. Sítě totiž už nejsou nice to have, ale nezbytnost. Udělejte všechno pro to, aby si vás potenciální zákazník všiml mezi ostatními.

  • Pokud už máte určité sítě takzvaně podchycené, můžete se soustředit na další a rozšířit tak působnost.

  • Bez Facebook Ads už to taky nepůjde – nastavte, optimalizujte a vsaďte na remarketing!

  • Ujistěte se, že je vše uživatelsky přívětivé – máte přehledný web a srozumitelné texty? A co například mobilní verze vašeho webu? V dnešní době už začíná převažovat návštěvnost e-shopů z mobilních zařízení, takže responzivní verze webu je často rozhodující.

  • SEO neboli Search Engine Optimization je nezbytné pro to, aby vás dohledal i člověk, co zatím neví, že potřebuje právě váš produkt.

  • Píšete firemní blog? Pokud máte co sdělit, začněte! Zákazník vždy ocení, když si může přečíst něco víc o produktu, hodnotách a myšlenkách značky.


Vytvořte si co nejužší vztah se zákazníkem

I když je online prostředí více anonymní, člověk i tak ocení osobní přístup a personalizovanou nabídku. Klíčem k tomu je hlavně vytříbený community management!

Nenechte zákazníky čekat, až se jim ozve někdo z mailu info@vaseznacka.cz – buďte s nimi bezprostředně v kontaktu na sociálních sítích nebo na chatu, který umístíte přímo na vašem webu.

Máte pořád stejnou skupinu zákazníků?

Stejně jako se změnil způsob nakupování, mohlo se změnit chování vašich zákazníků, ale i cílová skupina obecně. Její postupné proměňování je přirozené, jen je třeba to sledovat.

K tomu vám určitě skvěle poslouží statistiky z vašeho e-shopu, ale například i diverzifikované Facebook reklamy. Testujte ideálně několik typů reklam a zjistíte, na kterou vaši lidé nejvíc reagují a která skupina je nejvíce responzivní.


Pokud chcete vaše působení online vylepšit, ale nejste si jistí, kde začít, ozvěte se nám! V Marion Marketing si poradíme se vším, co vás v online světě čeká.