Počet uživatelů sociální sítě TikTok neustále roste, stejně jako její prodejní potenciál. Kromě organického obsahu můžete na tomto stále populárnějším kanálu využít také možnost placené propagace. Jaká je cena reklamy na TikToku?
Jak funguje reklama na TikToku?
Reklama na TikToku funguje podobně, jak jste zvyklí z Instagramu nebo Facebooku. Hodí se pro akviziční kampaně, které cílí především na mladou generaci. Výhodou TikTok reklamy je, že platíte za proklik, tedy jen za opravdový zájem vašich potenciálních zákazníků.
Reklamy na TikToku mají podobu krátkých poutavých videí, které se zobrazují na různých místech:
In-Feed Ads – reklamy, které se zobrazují v rámci uživatelského feedu podobně jako běžný obsah.
Brand Takeover – krátká videa, která se zobrazí při otevření aplikace.
Reklama s horním zobrazením – reklama, která se zobrazuje v horní části aplikace.
Top View – využívá se pro zvyšování povědomí o značce.
Brand Premium – využívá se pro zvýšení návštěvnosti webu.
One Day Max – první reklama ve feedu uživatelů na 24 hodin.
Na TikToku se hojně využívá možnost spolupráce s influencery, PPC reklama vám ale přinese větší kontrolu nad cílením a návratností investic.
Náš TIP: Přečtěte si náš článek o tom, jak začít s reklamou na TikToku. Dozvíte se v něm spoustu důležitých informací o inzerci na nejrychleji rostoucí sociální síti.
Výhody TikTok reklamy
Velkou výhodou TikTok reklamy je, že propagované příspěvky mají na této platformě poměrně vysoký dosah. Jedná se tak o efektivní způsob, jak oslovit více mladých lidí a motivovat je, aby se stali vašimi zákazníky.
Dalším důvodem, proč byste s inzercí na TikToku neměli dlouho otálet, je nízká konkurence. Ve srovnání s Facebookem a Instagramem používá TikTok relativně méně firem, a tak máte větší šanci vyniknout.
Pusťte se konečně naplno do reklamy na TikToku a přilákejte nové zákazníky! V Marion Marketingu vám připravíme kampaň na míru. Domluvte si s námi nezávaznou schůzku a zjistěte, jak prostřednictvím TikToku dosáhnout svých cílů.
Kolik stojí reklama na TikTok?
TikTok reklama cena - tu ovlivňuje několik faktorů:
Formát reklamy – některé formáty s vyšším dosahem a viditelností jsou obvykle dražší, například Brand takeover stojí více než in-feed reklama.
Cílení – cílení na specifické demografické skupiny nebo zájmy může zvýšit cenu reklamy.
Doba trvání kampaně – dlouhodobé kampaně mohou mít nižší denní náklady, ale celkové výdaje budou vyšší.
Skóre relevance – TikTok zohledňuje i to, jak uživatelé na reklamu reagují, a podle toho do budoucna upravuje cenu za inzerci.
Konkurence v segmentu – vysoká konkurence v určité oblasti podnikání může znamenat vyšší náklady na reklamu.
TikTok reklama cena – za proklik
Ceny za proklik (CPC) se na TikToku mohou lišit v závislosti na konkurenci v daném segmentu a cílení. Proklikem se rozumí jakýkoliv interakční akt uživatele s reklamou, jako je například kliknutí na odkaz nebo tlačítko v reklamě. Obecně se ceny pohybují v rozmezí 0,5 - 20 Kč za proklik.
Náš TIP: Nechcete na TikToku chybět? Přečtěte si našeho Velkého průvodce TikTokem, ve kterém najdete spoustu tipů do začátku.
Jak si stanovit rozpočet reklamy na TikToku?
Stanovení rozpočtu na reklamu na TikToku závisí na vašich cílech a finančních možnostech.
Jak na to vám poradí náš PPC specialista Michal Scheiner: „V podstatě je to u TikToku podobné jako u Mety. Pokud máte lákavou nabídku a podklady pro reklamu, která zaujme, můžete začít zkoušet první krátkodobé reklamy už od 3 000 Kč. Pokud ale chcete být dlouhodobě na tomto kanále viditelní a ziskoví, potřebujete nejprve nasbírat data. Kampaně je tedy nejlepší kombinovat, abyste nejdříve získávali dostatečné množství menších konverzí (například přidání do košíku, zobrazení produktu apod.).
Následně přidáte i kampaně s cílem nákupu. Zde je třeba počítat už s vyšší rozpočtem (samozřejmě záleží i na ceně samotného produktu a výše marže), minimálně od částky 10–15 tisíc Kč měsíčně, aby se reklama dokázala konzistentně doručovat.“
Správa kampaní na TikToku
V Marion Marketingu vám pomůžeme s nastavením kampaně, optimalizací cílení, vyhodnocením výsledků i obsahem reklamy. Cena za správu kampaní na TikToku je individuální a odvíjí se od rozsahu spolupráce.
Nepodceňujete pravidelné vyhodnocování kampaní
Reklama na TikToku je efektivním způsobem, jak oslovit mladé a dynamické publikum za relativně přijatelné náklady. Ceny za reklamu se liší podle mnoha faktorů, ale s dobře navrženou kampaní a správným cílením můžete dosáhnout vysoké návratnosti investic. Plánujete-li využít reklamu na TikToku, je důležité pečlivě zvažovat všechny náklady a pravidelně vyhodnocovat výkonnost kampaně, abyste dosáhli co nejlepších výsledků.
Pokud potřebujete s reklamou na TikToku pomoct od specialistů, ozvěte se nám. Na nezávazné úvodní konzultaci si domluvíme podrobnosti a možnosti spolupráce.
Comments