Vyhledat

Barterová spolupráce

Co je barter? Proč tuto formu spolupráce ne/využívat a jak se k tomu staví samotní influenceři? Které produkty jsou vhodné a jaké naopak nevhodné? Jak docílit toho, aby barterová spolupráce byla opravdu levná, výhodná a zároveň úspěšná? To vše se dočtete v článku.



Co je barterová spolupráce?

Je to takový směnný obchod bez peněz a finančních prostředků. Vy poskytnete produkt/službu influencerovi výměnou za recenzi či reklamu na jeho sociálních sítích.


Vybírejte influencery pro barterovou spolupráci stejně pečlivě, jako kdybyste je měli finančně zaplatit!

Posílat vaše produkty každému, kdo si o ně napíše, nebo každému koho vy rádi sledujete (bez ohledu na jeho zaměření, cílovou skupinu, prezentaci a podobně) je asi stejné, jako kdybyste produkty vzali a šli je rozdávat na ulici.

Další riziko je, že pokud budete produkty takto bez rozmyšlení poskytovat nevhodným nebo dokonce nekvalitním influencerům, tak pak ti kvalitní influenceři, se za vás a vaší značku nebudou chtít postavit a to ani za finanční ohodnocení.


Mějte na paměti, že se stále jedná o reklamu!

I k této formě spolupráce se váží stejná pravidla, jako k té finanční.


Hodí se váš produkt pro barterovou spolupráci?

Produkt by měl být v první řadě něčím zajímavý (kvalita, vyšší cena, nedostupnost, prestiž, atd.). Uvědomte si, že i samotné influencery spolupráce něco stojí (i když se to na první pohled nemusí zdát) - čas, kvalitní vybavení, programy, atd. Takže aby s vámi spolupracovali bez finančního ohodnocení, musí je produkt opravdu zaujmout.


Vybírejte influencery úměrně k vašemu produktu.

Barter by měl být adekvátní k jejich zaměření, velikosti a kvalitě.

Například: Nabízejte influencerovi s 20 tisíci sledujícími jako barter řasenku v hodnotě 200 Kč nebo dokonce pouze slevu na váš produkt. Koledujete si o pěkné faux pas a špatnou reklamu.


Takový malý tip, hodnota produktu by měla být minimálně úměrná spíš vyšší, než je částka, kterou si influencer za spolupráci účtuje. To bývá zpravidla 10-20% z počtu sledujících.


Rádi vám s influencer marketingem pomůžeme, vybereme vhodné influencery a zajistíme hladký průběh kampaní.

KONTAKTY

Pro nezávaznou konzultaci, zaslání nabídky nebo pro jakékoli jiné dotazy vyplňte prosím tento formulář a my se vám co nevidět ozveme. :)

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Na Košince č.ev. 673/5

Libeň, 180 00 Praha 8

​​

Tel: +420 602 864 895

info@marionmarketing.cz

​IČO: 28467281

© MARION MARKETING s.r.o. 2020