top of page
  • Obrázek autoraMartina - Marblog

Online marketingová strategie – jak ji vytvořit?

Dnes už téměř každý na denní bázi používá internet. Web či sociální sítě jsou tak dokonalým prostorem pro reklamu. Abyste své prostředky na online marketing vynakládali efektivně, je nutné vycházet z online marketingové strategie, která definuje vaše cíle i cestu, jak jich dosáhnout. Jak na ni?

Laptop s otevřeným Google prohlížečem, na kterém pán pracuje.
Online marketingová strategie zajistí, že bude vaše reklama v digitálním světě efektivní. Jak ji vytvořit?

Proč musíte být online i vy?

Téměř 90 % Čechů pravidelně používá internet a většina z nich na něm i nakupuje. O návštěvnících webu je díky sofistikovaným online měřícím nástrojům k dispozici ohromné množství dat, která se dají využít pro velmi přesné cílení reklamy. To dělá z online prostoru ideální místo pro marketing. Některé firmy už dokonce zcela opustily tradiční reklamní formáty, jako je reklama v televizi, rádiu či tištěných médiích. Ať se ve svém podnikání věnujete prodeji prakticky jakéhokoliv zboží či služby, zvýšit prodeje vám pomůže online marketing. Ovšem pozor na to, že marketingové aktivity by nikdy neměly probíhat nahodile, tedy bez komplexního plánu a harmonogramu. A k tomu vám pomůže online marketingová strategie!


Online marketingová strategie – základ úspěchu v digitálním světě

V našem předchozím článku jsme si vysvětlili, co to je marketingová strategie. Stručně popsáno se jedná o mimořádně důležitý koncepční dokument, který definuje hlavní marketingové cíle i konkrétní aktivity, jak těchto cílů dosáhnout.


Spousta marketingových aktivit se dnes odehrává v digitálním prostoru – tedy především na webu a sociálních sítích. Online marketing může být velmi efektivní, a to hlavně díky možnosti velmi přesného cílení reklamy. Pokud si ovšem firma zvolí nesprávný marketingový mix anebo jsou jednotlivé marketingové nástroje špatně nastaveny a spravovány, může se marketing stát velmi nákladnou záležitostí bez odpovídajících výsledků. K tomu, abyste popsanému černému scénáři předešli, vám pomůže online marketingová strategie.


Co by mělo být součástí online marketingové strategie?

  • analýza trhu i konkurence

  • identifikace obchodních příležitostí

  • stanovení měřitelných cílů

  • určení rozpočtu

  • definice zákazníka

  • identifikace slabých a silných stránek

  • příprava marketingové komunikace


Využijte všech výhod online marketingu

Pokud se online marketing uchopí za správný konec, může za rozumnou cenu přinést vynikající výsledky. Na druhou stranu každý trh, produkt i služba mají svá specifika, a vyžadují tedy rozdílný přístup a volbu nástrojů online marketingu. Veškeré aktivity sloužící k propagaci či prodeji na webu anebo sociálních sítích by tedy měly vycházet z online marketingové strategie vytvořené na míru.


Pokud je komplexní proces tvorby tohoto důležitého koncepčního dokumentu nad vaše síly, nemáte na něj čas, nebo se zrovna potřebujete věnovat jiným aspektům svého podnikání, svěřte tento důležitý úkol specialistům z Marion Marketingu. Jak na to? Jednoduše vyplňte kontaktní formulář a následně udáme vašemu online marketingu ten správný směr!

43 zobrazení

コメント


bottom of page